Csak röpke pár nappal a pezsgők és tűzijátékok éjszakája után, felkerekedünk, hiszen a Juventus Club Hungary tagjai igazi ínyencek, és farkas húsra vágytak!

Péntek este indultunk neki a vasárnapi, Roma elleni ütközetre. A jogszabály-változások miatt ezúttal nem Szlovénián, hanem Ausztrián keresztül közelítettük meg a Csizmaországot, ez pedig plusz 1-2 órát jelentett időben, de a hosszú utazás sem szegte kedvét a különösen jó brigádunknak. A JCH mindig nyílt, és barátságos társasága már az országhatárt átlépve megismerkedhetett egymással, mentek a nagy beszélgetések, az Arsenallal is szimpatizáló szégyentelen! sportújságíró „Bendő” pedig gyorsan megkapta a magáét.

Másnap délre értünk Torinóba, először szokás szerint egy rövid bevásárlás következett az Auchanban, majd jött a szállás elfoglalása. A gyors checkolás után jó pár óra pihenés következett amiatt, hogy töménytelen mennyiségű eső fogadott minket a piemonti fővárosban, de szerencsére elállt mire megindultunk a via Garibaldi felé. Úgy terveztük, hogy szokás szerint villamossal közelítjük meg a központot, de meglepődve tapasztaltuk, hogy szinte az összes járaton volt ellenőr. Mivel Torinóban nem igen szeretünk fizetni a közlekedésért (mégis hogy hangzana, hogy „1.5 euróért utazunk, sálálálá”?! :)), ezért sikerült körülbelül másfél óra alatt teljesíteni az 5 kiló méteres távot. Szerencsére még jó pár percünk volt a Juve Store zárása előtt, így sikerült pár tagunknak nagyon akciósan bevásárolnia: póló 7, kabát 120 30 egynéhány euróért, így elégedetten mehettünk tovább a vacsora elfogyasztására. Csoportunk ekkor két részre vált, a brigád egyik része egy gyorsétterembe tért be, ahol tortillával, kebappal, pizzával és hasonló ételekkel csillapítottuk éhségünket, míg a többiek egy klasszikus talján vendéglőbe tértek be, ahol jobbnál jobb pizzákat, és olasz borokat fogyasztottak. Egy rövid városnézés után visszatértünk a szállásra, ahol egy kis italozgatás és csevej után nyugovóra hajtottuk a fejünket.

jch_roma1

Másnap esőmentes idő fogadott minket a 10 emeletes hotelünkben, és nem mellesleg gyönyörű kilátás az Alpok lejtőire. A minden igényt kielégítő reggeli után a stadionhoz igyekeztünk, hogy a csapat nagy része részt vehessen a kötelező programokon: Juve Store, Juventus Múzeum, Stadiontúra. A délután egy szempillantásnyi idő alatt eltelt, de hát, mint tudjuk, jó társaságban csak úgy repül az idő. :) Ekkor már teljessé vált a brigádunk, csatlakoztak azok is hozzánk, akik kocsival, valamint repülővel külön utaztak Torinóba, így kialakult az igen népes, 45 főt számláló brigádunk. Végül azon kaptuk magunkat, hogy indulni kell a jegyekért, de ezúttal nem mentünk üres kézzel, ugyanis egy hungarikumokkal telepakolt ajándékcsomagot adtunk át a Viking vezetőségének. Az olaszok nem győztek hálálkodni, az ilyen gesztusokat mindig is nagyra értékelték. Főleg, hogy olyan emberek kaptak ajándékot, akik az olasz igazságszolgáltatás mocska miatt nem lehetnek ott a stadionban a Juventus mérkőzésein. Pedig ez az életük… de nincsenek elfelejtve, fogunk mi még egymás nyakába ugrani egy gól után!

jch_roma2

A jegyek kiosztása után megindultunk a stadion felé, a beléptetéssel természetesen ezúttal sem volt semmi probléma. A klub tagjai a 221-s szektorban foglaltak helyet, míg a JCH vezetői a Curva Sudban.  A találkozó előtt még beszereztük a legújabb Viking-es kabátokat, majd jöhetett a várva várt meccs, közvetlenül az első sorból. A koreónál a Sudban mindenkit kötelezték a drapiériák levételére, a milánóiak vezetői viszont közölték, hogy a miénk maradhat…ez is jelképezi azt, hogy mekkora tisztelet és megbecsülés övezi a Juventus Club Hungaryt! Természetesen pár pillanat múlva mi is beálltunk a sorba, a mérkőzésről viszont sokat nem tudunk mondani, mert összesen, jó ha 10 percet láttunk a találkozóból, ugyanis felváltva tartottunk a milánóiak vezérszurkolóját. És, hogy megéri-e 10 percért időt, pénzt áldozni, magunk mögött hagyni a munkát és a családot? 1 percért is megéri, ha azzal segíthetjük a Juventust. Feljebb lépni a szurkolói ranglétrán pedig óriási dolog. És az is mindenképpen pozitívum, hogy Olaszország gyönyörű hölgyei továbbra is nagyon szívesen pózolnak a JCH trikolórjával. :)

jch_roma4

Éjfél előtt pár perccel indultunk neki a hosszú útnak, örömittasan, elégedett egy ilyen nagyszerű győzelem után. A Romát, és a szurkolóit legtöbbet talán a „buta” jelzővel illettük, hiszen ők tényleg elhitték, hogy nem hogy egy szinten vannak az előző két Scudettót bezsebelő Juventussal, hanem még jobbak is náluk. Az eredmény tükrében ez felettébb megmosolyogtató, de hát a pályán láthattuk, hogy még veszíteni sem tudnak tisztességesen ezek az agyatlan rómaiak.

Másnap kora délután zártuk a túrát, azt hiszem egyértelműen kijelenthető, hogy remekül érezte magát mindenki, és legközelebb is bizalommal fordulnak hozzánk azok is, akik először voltak velünk Juve meccsen.

jch_roma3

Ha szeretnél te is hasonló élményeket átélni, ne habozz, tekintsd meg a TÚRAKÍNÁLATOT és jelentkezz még ma!

Kamanczi Patrik írása

További képek megtalálhatóak a Facebook közösségi portálon, vagy EZEN a linken keresztül!

KONTAKT: [juventusclubhungary@gmail.com]

3.  kampat

4.  0 darab

dybalamask

Kényelmesen böngészheted oldalunkat bármilyen böngészőn, platformon és felbontáson!